Dessa stora skolprojekt!

Jag hade väldigt svårt att skriva ett inlägg igår då jag satt uppe till tolv i natt för att bli klar med skolprojektet! 
Ni vet det jag pratat om innan? Nej? Jag har hållit på med det liksom foreveeeeeeer!
Och nu är jag klaaaaar! :D Förutom med en grej men det är bara en tråkig text om en tråkig film så kommer inte visa den när jag nu blir klar. Men i alla fall! Här får ni se!
Film affisch!
En anime om en skola där man har typ superkrafter eller förmågor som man har i annan anime eller spel eller liknande ^^ Och i just denna filmen handlar det om changelings som typ har krig mot skolan, nånting, blablalalalala :D
Moodboard! :D
Den ska med hjälp av bilder beskriva en själv. Jag har lyckas ganska bra huh?
Och för er som undrar om denna var svår att göra. JA, ja det var den!
Om någon lyckas räkna alla eller namnge alla så får ni en kaka av mig! <3 ^3^ 
Tidnings omslag! En påhittad tidning som ska handla om sånt man själv gillar! :D
Min heter då Pegasis. Som är en variant på Pegasister men liksom ändå lite om annat är brony grejer ^^
Bilden på mig är lite gammal men man behövde en bild på sig själv så detta var den bästa!
Skulle ni premat på min tidning? :D
Och mitt rum i SketchUp! :)
Det var kul att lära sig helt klart! Men kunde inte få in alla småsaker jag hade velat :V
Det jag hjort sjläv är dörrarna, väggarna, fönstret. Och även sängen om vi bortser från kudden och täcket. Fast det syns inte så bra :P Allt annat är nerladdat och det fick man göra. Bara man gjort en möbel själv! 
Åhhh önskar att jag kunnat göra allt i mitt riktiga rum i denna 3D bild! Har ju bara B-saker som ska motsvara det jag har ju ^^
 

Postat av: saifeng

jag skulle nog ha premat på din tidning. =3

2013-02-27 @ 13:55:27
Postat av: Meja

jag skulle också "prenumererat" på din tidning i flera år ^^

2013-02-27 @ 16:47:22
URL: http://mejakawaii.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0