Last episode, brony meet

Idag har jag gått runt och flummat i stan' med GöteBronies igen :)
Vi blir fler och fler varje gång!!

.

.
Denna gången åkte vi först till Toys'R'us (som vi gjort det första vi gör varje gång) och där köpte vi ett par ponies. Men de hade inte så många enskilda blind bags så efter en längre (mycket lång) tid var vi på en Ica maxi på andra sidan stan och köpte fleeeeer!

.
Sedan åkte vi tillbaka till centrum och gick till Lekia! (Screw BR lol)
Där fanns inte mer än vad vi redan köpt så det blev inte så mycket där.
Sedan delade vi in oss i fyra (eller var det tre?) grupper då vi skulle gå hem till och kolla på avsnittet. Jag visste inte till vem jag skulle gå så jag singlade slant med mig och de tre jag hade mini-sällskap med :P
Jag tror jag aldrig blivit så nöjd med ett random beslut för inte bara hade vi askul! Utan när vi åt på McD mötte jag några Stockholmare jag mötte på confusion! :D :D
Vinyl, Pinkie och en som kommer vara BigMc på NärCon ^^
Åh vad glad jag blev! Och åååååååhhh vad mycket jag saknat dem! :D

.

Vad jag köpte! :)

.
Sedan hemma hos "Baloo" spelade vi lite random WiiU, köpte godis, och sedan var det dags för episoden! :)
Jag filmade oss som tittade för att få med våra reaktioner. Men dock stängde kameran av sig innan vi tittat klart och dessutom blev det ingen awesome reaktion nån gång. Bortsätt från när Pinkie sa "Alicorn party!!" då alla skratta på sig!
Efter avsnittet lekte vi "Psykologen" men jag drog mig ut i risk för att säga fel xP För det var så svårt!
Den höll på någon timme! :P
Men det var helt klart en av de bästa brony träffarna hittills! :D

.

Derp bild! Vi var typ 10 st hemma hos honom.


Postat av: Meja

Lomise den där Toys'R'us ligger inte den i backaplan?
ser ut så

Svar: Japp, det gör den
Louise/Lomise

2013-02-17 @ 08:40:51
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: saifeng

Naww!!! Kort sesång i år =<

Svar: Ja :c Men season 4 kommer ha 26 avsnitt så det är ok, right? ^^
Louise/Lomise

2013-02-17 @ 14:20:00
Postat av: sealia

vad tycker du om att Twilight har blivit en alicorn/prinsessa?

Svar: Um....... Jag vet inte vad jag tycker xDEna sidan av mig tycker att hon inte borde blivit en prinsessa. Medans andra sidan säger att det är awesome! För att nu börjas ju en helt ny story liksom! :D
Louise/Lomise

2013-02-17 @ 17:16:39
URL: http://sealiavikis.bloggplatsen.se
Postat av: Feah

Åh, Lyra < 3
Du borde köpa en Bonbon också :3(eller du kanske redan har en?)

Svar: BonBon finns inte som en sådan typ av leksak :c Hon finns bara som blind bag och just den waven hon finns i har inte kommit till någon affär jag kollat i än :S
Men vill ha en Bonbon! :D
Louise/Lomise

2013-02-17 @ 20:34:25
Postat av: captivatedminds.blogg.se

gillar du gamla mlp eller nya bättre? :3

Svar: R U kidding me? :P Såklart nya! :D Det finns nästan ingenting i de gamla som skulle få mig att gilla dem :V
Louise/Lomise

2013-03-01 @ 12:37:19
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

älskar också mlp, känns som om jag är den enda 20åringen som gör det , kul att det finns likasinnade :D

Svar: Really? Like... alltså.. kolla denna videon:http://www.youtube.com/watch?v=-eFfATbh0No
Du är INTE den enda! :D
Louise/Lomise

2013-03-01 @ 14:28:26
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

haha nej, men det känns som om jag är den enda i göteborg ~ folk tror man inte kan tycka om sånt även om man är vuxen, alla mina vänner skrattar åt det osv xD

Svar: Kolla bilderna i detta inlägg. Vi är runt 20 stycken som möts ibland. Pony lovers forever!http://lomise.blogg.se/2013/february/last-episode-brony-meet.html#comment
Louise/Lomise

2013-03-01 @ 15:26:26
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

jo, men ni har ju redan hitttat varandra c:

Svar: Jo ja ^^ Det är svårt att vara pony-lover när man är själv.. :c Du får väll komma på något convent någon gång så kommer du hitta massa av pony-lovers! ^^
Louise/Lomise

2013-03-01 @ 15:42:44
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0