Wreck-it Ralph

Gissa vilken film jag såg idag! :D
Den var så awesome! Typ bästa filmen ever! (kolla rubriken om du inte sett det än) Liksom åååhhh! :D
Jag trodde att den skulle vara ganska njaaaa men den var amazing! •v•


Vad som gör sånna här filmer så bra är att man inte vet vad som ska hända! På många andra filmer är det ganska uppenbart! När det handlar om skurken kan man ju inte vara helt säker ;) Och det hände saker hela tiden!

Folk jag såg på bio med! <3 Vi var på McD först! :)

 


Ett tips, kolla inte på trailern om du tänkt se filmen inom en snar framtid. Den avslöjar saker som är kul att få som en överraskning ^^ Men denna videon kan ni se! :) Den förklarar fimen utan spoilers! :D


Och kom ihåg, film är bäst på bio! ;3

Figur jag fick på min dricka och happy mreal leksaken ^^



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0