Vår i luften!!

Det är vår nu! Denna veckan har det blivit vår! Mina miljö- senses känner det! Det är ju kallt men liksom vår- kallt. Man behöver inte öronmuffar eller vantar längre! Eller inte lika mycket som förra veckan iaf!
Yay! Vår! För mig, när det blir nya årstider sådär på direkten känner jag det i hela mig!

Vår↓ *tumme upp*

 


Postat av: Viktoria

Där jag bor känns det också som att det börjar bli vår. :)

2013-02-01 @ 15:02:19
Postat av: Anonym

vi har frickin halvmeter till meterhöga plogvallar och snö upp till huvudet , måste plumsa genom snö varje morgon till bussen och det snöar typ varje natt och vi måste skotta gården fyra gånger per dag för att kunna ta oss ut. men ja jag bor ju i norrbotten här i sverige

2013-02-01 @ 16:41:12
Postat av: Maddi-Chan

Här där jag bor är det jätte mycket snö och is XD

2013-02-01 @ 20:16:30
URL: http://bloodypocky.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0