Då är man utomlands

Svårt att blogga när man fick sitt utländska wi-fi vid klockan sex på kvällen, chattade med sin kille ett tag. Och skulle sedan gå till hamnen men går fel väg och tar en omväg på en och halv timme! Så kommer man hem sent..
Men jag skriver nu! :3 Jag är i Grekland! Och det jag har gjort förutom det jag just sa är att ha badat i hotellets pool, gått till stranden och ätit. Sedan kollat i affärer ^^ Har fått köpt mig en Hitta Nemo handduk, en Gangnam style linne och tre nagellack! :)
Det har varit säkert mer än 35 grader idag :0
Sak jag märkt med Grekland. De säljer bara fake märken! Hello Kitty och Angry birds till exempel är alla fake producerade :0 Men ibland är sakerna fina men ofta är de sååå fula xP Men nåja :3
Ska åka båt i morgon! Weee! BADAaaa!!

Här är utsikten från min balkong :3

 
 

Postat av: sealia

Wee! Har precis kommit hem från Grekland xD

2013-08-06 @ 22:24:01
URL: http://mlpfimstar.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0