Fluffy unicorn!

"Går in på min blogg översikt. Ser att jag inte skrivit nått på en vecka. Crap..."
Oh, well, så går det väll när det är sommarlov och man inte gör något särskilt, right?
Jag har typ bara varit med pojkvännen min och kollat på Doctor Who med honom. Samt varit på grillning med några kompisar och såg på Equestria girls.
 
Men här har ni världens fluffigaste enhörning! Som någonting för att jag inte skrivt på så länge!
 
Jag garvade så mycket att jag låg på golvet och kunde inte få ut ett ljud från mig XD

Postat av: C:<

Hej lomise ^^ Jag undrar var någonstans du såg equestria girls ? om du kan skriva länken eller något ^^ ? för jag försöker hitta den på nätet, men det går inte så bra D:< så jag skulle bli tacksam om du skrev hur du såg den ^^

Svar: Som jag sa så såg jag den på ett meet. Där det var en annan person som hade fått tag på den. Jag vet dock inte alls var någonstans så jag kan inte hjälpa dig :c
Louise/Lomise

2013-07-03 @ 11:33:59
Postat av: Apan

Hahahahahahahahahahsgahhsgagshahjajs åh dör xp xp X3

2013-07-03 @ 13:04:09

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0