Kattungar och ridning

Onsdagen bestod till hälften av att jag, mamma, brorsan och min pojkvän var hos min morbror och hans familj. För att de har kattungar de vill bli av med och vi ska få en av dem! :D Så vi var där för att se dem och gosa med dem X3

 
 


Men inte nog med det. Utan de har hästar också! Så vi fick rida också ^^
Barbacka dess utom! Jag fick rida längst sträcka för att I love horsies x3
Och i terräng också!! Älskade det! :D Men det var skumpigt och lite läskigt x3 Men jag ramlade inte av så det var väll bra :P

Helt fel kläder för att rida xP

 
Andra delen av dagen bestod av att sy klart min cosplay till Närcon och att vara med Joel :3

Postat av: Meja

har du kvar gizmo eller va nu heter

Svar: Jaaaaa, det har jag
Louise/Lomise

2013-07-26 @ 09:22:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0