Sommarens första cosplay meet!

Yay! Dags att möta mina muppar igen! :D Så jag mötte dem igår. Vi var vid linneplatsen, i skottskogen, på SF och McD 030
På väg till skottskogen mötte vi en annan cosplay grupp. Fick kramat en Jack Frost!! X3
Men de lämnade oss på vägen till parken :C
Sedan derpade vi mest omkring :P Om vanligt U know! :D

 
 
Här är jag i min Meja cosplay ^^ Meja frå Kick off ;3
 

Postat av: ^^

Hej Lomise ^^ jag undrar om du fortfarande gör headers åt andra :3 ?

Svar: Um... nej, nej det gör jag inte
Louise/Lomise

2013-06-16 @ 11:56:15
Postat av: Flessanz

Åh vad synd att jag inte träffade dig, var ju i Göteborg för en gångs skull i lördes ju :( Har läst din blogg i 3 år nu, och den e verkligen bäst! :D

Svar: Jo, jag borde bli bättre på att skriva saker jag ska göra innan jag faktiskt gör dem också. Och tack ^^
Louise/Lomise

2013-06-17 @ 07:50:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0