Varit i stan de senaste dagarna

...Och jag kommer alltid hem typ 1 de dagarna så blir så himla seg på att skriva om det. 
 
När jag är med cosplay gänget är allt så färgglatt och jag kommer hem inna natten och så, därför är det lätt att skriva om de träffarna. Men när jag är med en viss annan grupp, vid namn RSS, så händer det inte så mycket värt att skriva om + att jag kommer hem sent så får inte för mig att skriva om det efteråt och jag har svårt att skriva om saker under den tiden jag är med folk hehe + att RRS till skillnad från cosplay gruppen är så väldigt grown up och det kan bli ganska rått ibland till skillnad från annat jag skriver om så... hehe ja.
 
Det var bara en lite förklaring varför jag inte alltid skriver om när jag möter de folket i stan :P
 
Men jag tänkte visa lite bilder bara i alla fall ^^
Under veckan mötte jag dem i Tisdags, Torsdags och igår :)
 
Okej, så varning för galet folk på bilderna då ^^
(Och extra varning om ni möter dem irl, för i så fall, look away, don't stare at them!)
Tisdags,
 
 
 
Torsdags, 
 
Fredags, 
 
 
 
När jag var mindre var sånt här folk de läskigaste typ av tonåringar och nu umgås jag med dem är jag en! xD
 

Postat av: Anonym

Läskiga?... Go on. >:)

2013-06-23 @ 00:30:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0