Inspelningssak!

En klass på min skola har gjort ett filmprojekt. Och de ville ha dubbare till den! :D Så gissa om jag var taggad! Jag fick bara reda på innan att det inte var repliker utan typ 'Linus på linjen' principen. Typ som på Pingu ^^
Men när jag fick se filmen jag skulle dubba så oj... Hon rörde inte ofta på läpparna och så, så det var extremt svårt att få till! D: Men det gick nog bra... I guess...


Vi fick biobiljetter som tack typ ^^ Eller vi kommer få dem :)
Det var jag och en random tjej från min skola som var där samtidigt som mig. Sedan var det två tjejer där sedan innan som gick ganska tätt inpå när vi kom och sedan två killar som kom dit lite senare efter oss.
Fick ingen bra bild inne studion. Sorry. Vågade inte ta bild och då dra ut på tiden.. Men jag har bilder på en heeelt random mick↑ och på våran snacks bar ^^

 



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0