Me like a guy

Eftersom jag inte har haft smink på en hel vecka bestämde jag mig för att ta lite bilder på mig själv för att minnas hur jag ser ut utan det. För oavsett hur mycket jag försöker ta bort det på kvällarna är det alltid lite smink kvar men inte efter en vecka ju. Men i stället för bara bilder klädde jag ut mig till kille också ^^
Säg vad ni tycker! :3

Ska göra en sådan bild med före-och-efter med mycket smink också nån gång :3

Btw, jag är inte helt frisk än men är tillräckligt för att kunna se bra ut på bild =u=


Postat av: saifeng

Du ser ju faktiskt ut lite som en kille på bilderna.
Du skulle nog göra det mer om jag inte viste att du var en tjej.
=3

Svar: :D
Louise/Lomise

2013-03-26 @ 20:32:53
Postat av: Anonym

Du ser ut som nån tonårspopstjärna, vilken vet jag inte :P

Svar: Justin bieber! 8V Nej, skämt!
Louise/Lomise

2013-03-27 @ 21:26:55
Postat av: Tilda

Ja du liknar en kille. Haha inte för att vara elak. JAG OCH MIN KOMPIS ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!♥

2013-04-06 @ 14:16:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0