Meow meow med cosplay gänget

Cosplay träff idag! Yay! Inte för att så många brukar vara en specifik karaktär nu på vintern men det är ändå det gänget! Vi är liksom ett anime gäng som gillar att ciosplaya med cosplay grupp låter bättre ^^
Så idag var jag katt! Mjau! :3  \Õ/


Vi gick först till BK där jag fick köpt barn meny! Varför? För att de har ponies! :D De har Pinkie, Fluttershy och Twilight!
Pinkie finns denna veckan eller troligtvis den veckan som varit.
Jag önskar att det var the CMC som fanns där för de är ju en trio och det hade varit awesome.. :3
Det var bara jag och Ellen som köpte det dock ^^


Sedan gick vi till avenyn till McD'n som var där. Så att vi skulle ha en plats där alla kunde vara.
Där flummade vi ett bra tag! Jag typ sminkade vocaloid sminkning på två pers och de smällde ballonger och satte klistermärken på varandra haha!


Sedan gick vi till SF där jag fick köpt en Rin&Len plånbok! :D Men den är jättesvårt att öppna så ska dit imorgon och byta ut den :| Så ni får se den imorgon! :D

 

OMG! De har fått in fler söta POP's! :D JAG SKA FREAKIN SAMLA PÅ SÅNNA OCH HA HELA MITT HUS FYLLT! De har figurer med de bästa karaktäerna från nästan ALLA bra serier och liknande! :D Dock har bara SF vissa men svampbob figurerna är helt klatrt några av figurerna jag vill ha supermycket! :D


Sedan begav vi oss till 4gott... Hände inte så mycket där. Sedan hängde vi på en random plats till vi gick hem... Typ så xD


Postat av: saifeng

Din cosplay grupp verkar bli större och större. =3

Svar: Jupp :3
Louise/Lomise

2013-03-09 @ 20:28:32
Postat av: TheSiike

Åt ni på BK OCH McD 0.o?

Svar: Jag köpte maten på BK men vi satt på McD :P
Louise/Lomise

2013-03-10 @ 10:16:36
Postat av: Miyako

Han med röd lugg verkar inte vilja vara med på bild. Haha ^^ Önskar jag också hade en cosplay grupp, känner inga som gillar cosplay och japan o så där jag bor :'c

2013-03-10 @ 14:10:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0