Min påsk :3

Glad påsk alla! Eller jag antar att det är dagen efter nu men jaja ^^
Det var brony meet idag, även fast det var påsk :) Just varför vi bestämde att ha det på påsken var för att ett fan made avsnitt av MLP men det visade sig att det inte skulle komma förrens klockan 3 på natten :T


Men vi hade kul ändå med att göra andra saker :) Dock fick jag och två till gå extremt mycket för att vi väntade på en som inte kom och sedan kom och vi gick fram och tillbaka och så... :P

 

Vi på meetet minut två pers som inte ville vara med på bild :T


Sedan var jag också hos åt och hade påsk kul med familjen :3 Har dock inte så mycket att säga om det. Vi hade vanlig familjemiddag och hade kul lekar ;) Med familj menar jag fyra familjer från släkten :3

 

Lekar x3


Postat av: Anonym

Vad söker man på för att få se fan made mlp avsnittet? :3

Svar: Double rainboom :)
Louise/Lomise

2013-03-31 @ 22:04:02

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0