The big four maraton

Fört ett tips. Om du ska ha filmkväll med dina vänner och ni ska se på fler än två filmer, så är det bäst om ni börjar tiiiidigt.

Idag hade jag, Celina, Johan och Ellen en filmkväll! Vi skulle se på 'de fyra bästa animerade filmerna från de senaste åren'- nånting :3
Jag hade sätt på så mycket med de fyra tillsammans så tänkte att en filmkväll med de filmer var nog en bra idé! :) Dock hann vi bara se Jack frost, Modig och halva Trassel. Vi borde ha börjat tidigare på morgoneeeeeeeen •^•


Men jag fick möta mina muppar igen!! :D Dock var det en mupp som inte kom som jag ville skulle komma :C
Men så fick jag ju se De fem legenderna!! :D Omg!! Jag älskar Jack! :D Gjorde redan det innan jag såg filmen men ändå! :D Men jag önskar såååå mycket att jag hade sett den på bio! Alltså!! Åååhhh! Jag hade fått mer feeling med filmen då! Men att se den med dessa vänner var näst bäst i alla fall! ^^

 

 


Postat av: Wilma

Trassel och Modig är två av mina favorit filmer!!!!!!!!

2013-03-18 @ 16:56:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0