Winter wrap up dagen idag!

Idag är var det winter wrap up dagen! Yay! Och jag har inte riktigt försökt bli av med vintern idag ^^'
Men jag mötte upp med några bronies så jag firade dagen kan man väll säga :P Vi blev typ fem-sex stycken. Under dagen gick det en ibland och kom en ibland och så ^^ Vi gick till BK och nästan alla av oss köpte Fluttershy som kommit in idag! Tillslut!! Han bakom kassan sa att det varit väldigt många som frågat efter ponies och undrade om vi samlade på dem eller nått, hehehehe! xD
Sedan! Lekia och Game Stop! Fick köpt PnF figurer!! Så glad! Skulle ångrat mig såå mycket om jag inte hade köpt dem!!

<3


Sedan gick vi och köpte pocky!
Efter det skulle Joel (our leader!) gå till ... Um ... Vet inte vad den heter men det är en ungdoms gård grej för otakus på tisdagskvällar! :) Så vi tre som var med honom då följde med! Många som vi mötte på stan innan under dagen var där redan... Hehe ^^
Det var så awesome där! Konventkänsla fast lite annan känsla antar jag eftersom man visste att man skulle gå hem samma kväll :P


Men när jag är med 'mina bronies' så har jag en annan sida av mig själv som de tycker är extremt gullig och det gör mig så glad! :D Jag vill att sånt folk ska tycka att jag är gullig och att jag överdriver den sidan av mig är ju bara skoj :3 Beter mig som en blyg Derpy :3 Perfect! Så när jag inte förstår nånting är det inte konstigt alls ;D Och när någon säger nånting där jag kan svara 'I'm sorry!' Så lossas jag bli ledsen! Och får en sån där bedårande försvarslös blick! X3
Älskar att kunna vara den sidan av mig själv! :D Visste inte att jag hade den sidan förrens på Confusion tror jag x)
Och då spelade jag ju Derpy och jag har lite fortsatt att bete mig typ på det sättet i liknande sammanhang ^^



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0