Brony meet in the sunny outdoors

Igår var det då brony meet ^^
Äntligen fint väder nog att vara utomhus! Och i parken till och med! ^.^

Så jag antar att det jag får göra är att visa bilder~

 

Chill i parken! <3

 
 
Efter vi hade varit där ett bra tag, typ flera timmar, gick vi tillbaka till stationen där vi lämnade av några. Men också så mötte vi fler som innan hade varit på spel mässan!

Me and my boyfriend ^3^
 
Så åkte/gick vi till en av götebronies ledare! xD
Där var vi tills kvällen kom antar jag ^^
Då var vi dock inte allt många men :)

Postat av: Wilma

Jag känner nästan inga brony vänner ;(

2013-05-12 @ 14:35:29
Postat av: saifeng

Så det var din grupp som lät så mycket i parken 0.o
Hade jag sett dig hade jag nog fått panik men ändå inte vågat gå framm för att säga hej. T-T

2013-05-12 @ 14:57:20
Postat av: Flisan

Gud vad du och din bf är söta ihop! ^^

2013-05-12 @ 20:51:53

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0