Free hugs projekt idag

I skolan har vi som sista projekt att göra någonting med ranson folk! Som en flashmob fast med bara typ en eller ett par personer!
Min grupp valde (min idé hehehe kanske) att ha på sig en panda kigurumin och fråga folk om kramar! ^u^
Och som en extra grej så kommer jag vara söööt och min kompis läskig o3o
Så vi får se hur det går idag då!
Vi kommer vara på den där öppna platsen på Östra Larmgatan ^^ Så kanske vi drar oss mot Brunsparken också c:
Så om du behöver en kram så kom dit idag ;3 Jag kan dock inte säga exakt tid men men men det är någon gång vid lunch typ :3


Postat av: Wilma

Kramisar! <3

2013-05-23 @ 12:54:27
Postat av: Anonym

kigurumin? Vad är det?

Svar: One piece som föreställer ett djur eller liknande
Louise/Lomise

2013-05-23 @ 17:34:51

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0