Nya mini posters

Igår bytte jag ut alla mini bilder jag hade i mitt rum x3
Jag försöker hitta en bild på hur det såg ut innan för jag vet att jag hade ett gammalt inlägg med det men kan inte hittad det nu.. Jaja..

Innan hade jag ganska små bilder men denna gången blev de lite större X3
Älskar dessa bilder! X3


Postat av: Cookie

så Gulligt!!!!!!! :3
Kolla gärna in i min blogg och var med i veckans unicorn!

2013-05-10 @ 18:08:39
URL: http://cookielicious.blogg.se
Postat av: Wilma

JAg skulle aldrig vela ha en spindel bild på väggen, även om den har en vattendroppe som hatt

Svar: men men... vattendroppe D:
Louise/Lomise

2013-05-10 @ 19:17:03
Postat av: Viktoria

Kan inte du visa hela ditt rum? :)

2013-05-11 @ 17:10:47

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0