DrWho o Pony

Har varit på meet i helgen där vi såg på MLP starten och även dr Who specialen! ^^ Tycker det fortfarande att det är coolt att de kom samma dag :3
One direktion dagen är också samma dag men tycker det inte var bra av dem att välja det som deras dag. Liksom Doctor who har funnits i femtio år! Men jaja. Med tanke på att det är så olika personer som gillar de olika så går det väll bra då.
Tydligen så visade de specialen på bio och liknande. Synd att jag inte var på något av det. Men om jag varit på det så hade jag missat meetet. Och det var värt att de drWho på tv skärm så att jag kunnat se på mlp avsnittet med allt det folk jag gillar ^^



Postat av: Anonym

Vad tyckte du om mlp avsnittet? Kan du inte göra en video typ en reactvideo när du ser något mlp avsnitt? :3

2013-11-25 @ 23:25:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0