Mew mew, wub wub- väska

Jag brukar inte inskaffa nya saker som kostar mycket inom samma månad men när ibland behövs det!
Jag st haft min adventure time väska sedan i våras och man kan helt klart säga att den kämpat. Jag har slitit ut den in i det sista! Och nu har jag införskaffat en ny!

En högtalarväska från kawaii shop ^^
Jag ville ha pandan men min kompis har en så det gick ju inte för sig :< Även om jag ville ha den före han såg det ><
Men jag gillar katten :3 Det rosa passar de band som jag kommer byta till på min jacka!

Högtalarna är tydligen dåliga men väskan är super!



Och här är varför jag kände att jag behövde en ny. Jag älskar den fortfarande! Men jag kommer bara ha den till cospaly eller sådant från och med nu.




Postat av: PastelRainz

Tror du man kan köpa den via deras hemsida, för den finns inte i stockholm, och den är ju oerhört söt :3

Svar: Du kan ju kolla! :3 Annars kanske den finns på Shock.
Louise/Lomise

2013-11-22 @ 21:42:58
URL: http://pastelrainz.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0