Rarity custom

Det var väldigt längesedan jag höll på med Pinkie Pyro men ändå blev jag riktigt "klar" för någon vecka sedan. Den skulle ha en detalj till men jag orkade inte fixa med den på länge så jag sålde den som den var.
Men nu håller jag på med Rarity Spy. Alltså Rarity som Spy från spelet TF2 :3


Höll på som mest igår med kläderna. La tre timmar på att måla. 
Hade velat göra hennes kläder i lera med sådan lera och den tekniken är ut över vad jag vet hur. Så sådant får vänta!


Hittills är jag väldigt nöjd ^^

Postat av: Anonym

Åh vilka färger använder du och vart köper du dem? :3

Svar: Ponyn kan man köpa lite över allt där de har leksaker. Och jag använder akryl färg :3
Louise/Lomise

2013-11-21 @ 07:51:04

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0