Stuff jag köpte på Confusion

Vad jag köpte på confusion helt enkelt o3o
Köpte ingen plushie denna gången. Lite synd, vill ha plushie >3< 
 
Måste jag berätta om allt? ok :P
- Pacman spöke sparbössa från um loppisen. Det var typ en loppis.
- Rei nyckelring för att han är typ asgullig *w*
- Stjärn-bling bling för att kawaii and stuff! (Har velat ha en huuuur länge som helst nu! Någon som vet vad de kallas?)
- Godis tights!!!!! DYRA MEN VÄRT DET! Hoppas de bara inte går sönder. Jag råkar alltid göra sönder mina tights ;A;
- "är arg" anime sak som jag sätter på min mössa c:
- Halsbandet som är på den är en miniflaska med strössel i. Man kunde välja en massa olika saker att ha i! Den är mini ^^
- Home stuck tröjan som syns mest på bilden köpte jag från en kompis som köpte in sådana tröjor. Så den fanns inte på själva konventet. Men jag räknar med den ändå .u.
- pokemon, jordjubbe hårspännen, pony pins, mjau pins, doctor who print o3o

+ posters c:
(Har inte sett Attack on titan än men köpte en poster ändå ^^)

Postat av: William

K-ON!!!
BÄSTA MANGAN/ANIME EVER!!!!!
LYCKOST JAG ÖNSKAR JAG HADDE EN K-ON POSTER! >.<

2013-11-01 @ 17:50:51
Postat av: aschmanda

Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 @ 02:56:53
URL: http://aschmandas.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0