Min cosplay på confusion

Jag tänker cosplaya Derpy varje konvent tills jag tröttnat på det! Och det kan ta ett tag! ^^
Och min pojkvän var med denna gången också eftersom att konventet var här i göteborg :)

Det var första gången han cosplayade så det kunde inte bli helt perfekt. Han ville ha en sådandär doctor who rock. Så vi letade som galningar för en, men hittade ingen bra. Men jag tycker att han var väldigt het med bara skjorta owo Om han bara haft ett par bruna byor så hade det blivit en perfekt doctor hooves cosplay i min åsikt ^^


 
 

 
 
Ett par fler bilder HÄR o3o

Jag skulle älskat att få vara Derpy och Doctorn typ forever. Men efter att jag fått på honom denna cosplay så började han inse hur kul det är och nu vill han vara en massa andra grejer :P Vi får se hur det blir i framtiden ^^ Min nästa cosplay (som jag ska ha att byta med Derpy) är Bee från Bee and Puppycat ^^

Postat av: anonym

Har du gjort öronen själv eller köpt dom? Om du gjort dom själv kan du berätta hur du gjort dom då? :)

Svar: Jag har gjort dem själv. Och ja jag antar att jag kan visa någon gång! ^^
Louise/Lomise

2013-10-30 @ 16:40:26
Postat av: Spitfire

Gjorde du vingarna eller köpte dom?
Kan du visa en tutorial eller vart du köpte dom? ♥

2013-11-02 @ 23:54:02

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0