Chibi mig

En tidig födelsedags prisent jag fick av en kompis x3
Han köpte den av en viss person som är så himla bra på att rita, va! Är så himla avis quq
 
Älskar den så mycket!!! :D
 

Postat av: saifeng

kawaii desu! *w*

2013-09-20 @ 17:47:59
Postat av: Tilda

Hej Lomise! Jag har läst din blogg sedan 2009-2010?På den tiden jag spelade Panfu.Jag blev insperarad och började starta en egen blogg, efter något år glömde jag bort din blogg, och idag hittade jag den efter att jag dagdrömde om gamla tider ^^
Åhhååh massa minnen <3
Kan du hjälpa med min header, du är så sjukt duktiiI!

Svar: Aw alltid kul att möta på en gammal panfu kompis c:Hm. Jag brukar inte göra headers åt folk längre. + Att jag inte kan se måttet på din blogg för headern så det hade ändå blivit svårt ^^;
Louise/Lomise

2013-09-20 @ 23:33:18
URL: http://aprikoss.blogg.se
Postat av: Tilda

Har du någon epost man kan maila dig på?
:)<3
KRAMIS ^^

Svar: Jag har faktiskt problem med min mail just nu D: Återkommer när den fixas! <3
Louise/Lomise

2013-09-23 @ 19:49:08
URL: http://aprikoss.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0