Lördagens cosplay meet

Idag var det åter igen ett cosplay meet ^^ Det är nästan varje lördag nu! Bara det att jag inte alltid går på alla för att. Um. Jag inte vill gå ut varje helg?
Nåja! Och denna helgen var det meet med inte bara min lilla cosplay grupp utan med en massa andra folk också :3
Det finns ju en massa andra cosplay folk från Gbg men vi i våran lilla grupp som jag oftast är med är ju den yngre och sötare gruppen kanske? X3

 

 
 
Jag fick inte till någon bra bild på mig :/ Men ni kan i alla fall få se min cosplay! Var Misty fast med utsläppt hår för att det inte gick att få till en bra tofs på den hehe. Och så fick hon ha Ash keps ^^
 

Postat av: Team Galactic member

Misty är väl med i pokemon någongång elr.? Du förstår..jag tittar bara på DP (S10-S13)

Svar: Hon är med i de första säsongerna! c:
Louise/Lomise

2013-09-15 @ 12:07:47
Postat av: Adam Blade

Wow gör dom fortfarande pokemon godis?

Svar: Tja, kanske inte längre men för inte allt längesedan
Louise/Lomise

2013-09-15 @ 15:20:47

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0