Homestuck läsniiiiing

Haha! Jag lyckades att läsa en massa homestuck idag! En massa!! Läste i fem timmar! Och sedan sov jag i två timmar för att det var så jobbit för mina ögon efteråt då det är så mycket snabba rörande bilder med röd och blått. Men jag är glad att jag gjorde det! Vill inte vara efter i den comicen egentligen men jag är så seg på att läsa så jag har alltid tappat lusten. Tills idag :P
 
Jag har dock inte läst allting. Jag skummar mest igenom alla långa konversationer, huehueue. För dem som kan sin homestuck så läste jag en tredjedel av act 5del1 och slutade läsa efter jag kommit till act 6. Det är en del!
 
 
 
 

Postat av: Ufo

omgash omgash omgash!!!!!!!!!!!!
VRF VISSTE JAG INTE OM ATT DU LÄSER HS?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?
omgaaaaaaaaash

Svar: Jag har bara skrivit att jag gör det typ en gång och det var förra året eller så XD
Louise/Lomise

2014-08-22 @ 19:39:46
Postat av: Ufo

Bäst för dej att du cosplayar fef elr nåt till confusion or i will not go up to u ;u;

Svar: Är inte så inne i det så vågar typ inte cosplaya där ifrån då alla andra som gör det är så extremt kunniga och sådant D: Men kanske jag cosplayar Nepeta någon gång i framtiden :3
Louise/Lomise

2014-08-22 @ 23:56:06

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0