Turkiet dag 1 o 2

Ahahaha! Har helt glömt att göra ett inlägg med bilder från min Turkiet resa med familjen! Men jaja! Jag gör den nu! Jag kommer göra två dagar i taget på varje inlägg. Mer eller mindre. Så blir det inte så mycket på en gång. :P (Jag tog knapr några bilder på första dagen btw. Så bara de första tre bilderna eller så är dag 1)
 
Okej så. Vårt hotell! Av alla lokala hotell (Dem som inte var 5 stjärnor och löjligt stora där allting ingick) så var denna typ bäst! I alla fall enligt några vi frågade :P Det var jättefint där!
 
Turk- pocky igen XD
 
Och något annat godis typ :P
 
Utsikten från våran balkong ^^
 
Det var så många fina skal över allt! Jag hade kunnat göra ett inlägg med bara bilder på telefonskal från Turkiet!!
 
Jag får mina naglar filade x3 Och så målade hon på rosa. Som jag gjorde prickar på sedan hemma. Känns kul att få naglarna gjorda av ett pro :P
 
Balongbröd. En typisk Turkisk mat antar jag :P Det var såååå gott!! 
 
Reklam för ett av skäppen. Det roliga är att den vikingen är en karaktär från LOL. haha!! XD
 
Falska mlp plushies. Skall göra ett inlägg med en massa fake grejer sedan :P
 
Sååå fuskit att de inte har barnkläder i vuxen storlekar ;~;
 
Haha. Brorsan kollade mycket på nicelodeon. Bara det att den kanalen var på tyska!!
 
Vatten på flaska då man inte kunde dricka från kranarna.
 
Jag fortätter med de andra dagarna i morgon eller så :)


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0