Turkiet dag 3 o 4

Dag 3 och 4 då då!!
 
Mig och mamma som badar! Den dagen skulle vi till ett köpcentrum men innan det så badade vi i poolen ^^
 
Vi valde att gå dit. I typ 35 minuter o-o
 
Vi valde att innan vi kollade runt så skulle vi äta! Så vi tog den mini resturangen som var i början av centert. Kolla noga på bilderna på menyn...
 
Och det här var vad vi fick. Jaaaaa... Men vart är köttet någonstans?
 
Jaha. Där inne... MINIBÖRJARE
 
Inte riktigt vad man förväntade sig. Har själv aldrig varit med om en sådan grej innan haha! XD Och vi såg sedan att det fanns en BurgerKing på översta våningen. Ganska snopet :P
 
Nu till lite coola grejer som fanns att köpa :) I köpcentrumet hade de inte så mycket falska grejer!
 
Först! De hade en massa EQG ponies! Och de hade Vinyl bilen!! Aaaaah!! Vet inte om den finns i sverige också men jag såg den först här och woaaa!! Så många pony-humans hade de också!! (Eller det var väll lagom många olika men de hade många utsatta så de såg ut att vara många!)
 
De hade också en sådandär bok med knappar på sidan som gjorde ljud passande till karaktären på knappen ^^ Och det var med mlp! Har bara sett sådana med djur typ. Jag ångrar lite att jag inte köpte den ;-;
 
De hade en massaaaaa skal här med! Men jag visar mera bilder i morgon med det :)
 
Det fanns en affär som var som Glitter fast typ MYCKET SÖTARE OMG! Varför har inte vi en sådan söt (och billig) affär i sverige! Ett sådant sett med två spännen kostade typ 15 kr! Diademet kostade typ .. hm kanske 30kr?
 
Detta köpte jag. Hade velat köpa mera men men!
 
En liten kul grej :P (Som hade typ bara Gangnamn style låten på hela tiden!)
 
Pappa och brorsan slösade typ 50kr på att försöka vinna en ny telefon haha! XD
 
Okej! Hemma igen! En kaka jag köpte. Tyckte namnet var roligt :3 iKram. Som en apple produkt XD
 
Stor kamera- selfie C:
 
Dag 4!
Dessa två bilder sammanfattar mest hela dagen! XP
 
Det var en lat dag :D
 
 
Men vi gick ut för att äta i alla fall! ^^
 
Jag fick en reäl kniv hahahaha!! >:D
 
 
Magicaaaaaaal /)OUO/) ~~
Velat ha!
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0