Turkiet dag 5

Dag 5 så gick jag, mamma och brorsan tillbaka till det där köpcentrumet igen. Han ville köpa sig ett par hörlurar och jag ville ha en till pyamas ^^; Denna gången så åt vi dock på Burger king!!
 
De hade en lösgodis mini shop där :P Men det var typ en som var alltid en av de som jobbade där som höll koll på att ingen bit skulle hamna på golvet.
 
Köpte inget här men liksom CHOKLADFONTÄN som bara rinner där *-*
 
Och här är en massa skal jag tyckte vad fina och roliga XD
 
Jag tror nästan att detta rilakuma skalet var äkta *-* Men hade inte en sådan telefon så :c
 
Hade ingen telefon för den fina kanin skalet heller!! >o<
 
På kvällen så blev pappa klippt av en riktig barberare :P Det var ganska coolt! 
 
Men målet med kvällen var att gå till Macdonalds! o3o Kanske inte bästa saken att göra när man ätit lunch på Burger king men XD haha! Jag ville gärna gå dit för att jag gillar att se skillnader mellan McD-resturangerna i olika länder ^^
 
I Grekland hade de Greek Mac. I Turkiet hade de McTurco!! Jag blev så nöjd! Jätteglad till och med!! Liksom MAC TURKOOOO!!~
 
De hade kul happy meal också ^^ Dock det ser ut som att MrHappy är hög eller något '-'
 
Jag skaffade mig en MyMelody och grodan (glömt namn XP)
 
De hade en egen kassa för glass. Ganska coolt C:
 
Får ta dag 6 och 7 i skillda inlägg då vi gjorde mer händelserika äventyr den dagen ^^


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0