Confusion dag 1! Bildbomb

Wow. Det blev väldigt mycket bilder som jag vill visa! Jag tar och tar dag för dag ^^
 
Först så vill jag bara säga en sak om hela konventet. Jag har sett och hört att många inte gillade årets confusion. På grund av de nya lokalerna, att de var gråa och trista. Och en massa andra saker om varför det inte var bra i år. Men själv så tycker jag att det var ett bra konvent! Jag tycker att det är bra att de ar provat med nya saker och försökt göra det större! Det hade varit trevligt dock om de flyttade tillbaka till museét så att det blir ett myskonvent igen, men det återstår väll att se :3
 
Så! Bilder!
~Massa bilder från kön :P
 
Jag tar och visar bilder på saker att köpa, sedan cosplay, scenen och sist grejer med mig x33
 
 
 
Detta var nog min favo cosplay för den dagen! För det fanns två stycken Virt men denna hade olika färger på sina skor så som Virt i serien så! :D
 
Sötaste mini konventaren ever eller? XwX
 
 
De gjorde en jättecool grej på scen inför att Miku skulle dansa! Hon var "trasig" så han snubben tog fram sonic screwdriver och fixade henne x33
 
Här kollar jag och Joel på invigningen x)
Vi var Derpy och Doctorn första dagen :)
En söt alpacca med en söt mössa som vars ägare sov bredvid oss :333
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0