Cosplayen jag jobbat på!

Jag känner att jag borde visat detta innan. Men jag har varit så dålig med att inse sådant i tid >.< Men här är i alla fall en bild av mitt face från cosplayen jag har jobbat på en hel månad och hade på mig idag! Mer bilder kommer jag typ spamma i veckan! ^^

Postat av: TheSIike

Nice, ser fram emot fler bilder :D

By the way, visste du om att Panfus chattfunktion stängs ner den första Januari?

Svar: Fler bilder kommer i morgon eller i övermorgon :D

Nej det visste jag inte. Har inte varit aktiv i panfu alls de senaste åren (bara loggat in en gång per år eller så). Men oj, att de kommer stänga av chatten var lite oväntat. Men jag antar att de inte tjänar längre på Panfu så kanske de börjar ta bort lite mer och mer tills den är borta? :/
Louise/Lomise

2014-12-14 @ 11:21:13
Postat av: TheSIike

Jag har inte heller varit aktiv på kanske 3 år så när jag loggade in och checkade var det till min förvåning att de skulle stänga ner chatten :/ Men det är väl för att äldre barn (typ 12 plus) missbrukade den.

2014-12-14 @ 22:40:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0