Cupcake tröja och skal!

Idag har jag inte sytt efter skolan utan jag drog i stan som vanligt ock gick till Hk sedan. Det var ändå två år sedan jag och Joel först möttes idag ^^ Jag gav honom en bukett tulpaner och en bubblig chokladkaka av något slag :P
(Jag fick inget av honom dock.. Tror inte att han ser denna dagen som speciell men jaja)

Under timmarna dit så köpte jag lite saker som nu är det sista till min cosplay! Men jag hittade lite andra grejer, och svag som jag är så köpte jag dem ;~; Dock om jag inte hade köpt cupcake sakerna så hade jag blivit jätteledsen när de hade tagit slut så det känns ändå som bra köp!

Nästan alla jag känner har en sådandär H&M tröja med en G1 ponny på. Men själv köpte jag mig denna i stället!!


Det var ingen frågan om saken. När jag såg den så behövde jag ha den! Den är sådär 3D effekt dessutom! (Syns inte på bild dock :P)





Sminket är för cosplay sedan! Förutom nagellacket. Men det klarade bara 10kr så jag kände synd för den och köpte den! 

Allt har jag köpt på H&M förutom Hello Kitty tightsen som jag köpte på ebay och fick hem idag ^^


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0