Merch från confusion!

Jag börjar köpa färre och färre saker! Jag känner mig så duktig! :'3 Folk jag känner som går på riktigt många konvent köper aldrig många saker. Så kanske ju fler konvent man går på ju mindre köper man? Dock så är ju jag, jag X333
 
Detta är vad jag fick med mig hem i alla fall! Väskan var nog den enda saken jag betalade lite mycket för. Men jag behöve verkligen en ny lagomstor väska! Min Miku väska jag fick julen 2011 har verkligen inte varit hel på några år nu! XP
Nu skall ni få höra varför jag köpte tre stycken 2012 band!
Inför det konventet så köpte jag biljett. Det var inför mitt första konvent liksom! Men! Jag hade inte registrerats! Så.. jag fick ingen biljett :c Men jag var dock ändå där! Jag har velat ha ett sådant band enda sedan dess! Jag har försökt få tag på det sedan dess! Och nu fanns de att köpa!! Varför köpte jag tre stycken? Jo, för att det var där jag mötte Joel! Han var bara där på ett meet. Men vi har ändå länge velat ha varsitt sådant band~
Och sedan köpte jag ett extra också. För jag kommer bli förtvivlad annars om ett av dem åker av min arm eller något!

Den CDn har jag velat ha sedan 2011 verkligen!!! Skall berätta mer om den en annan gång.
Cosplay sverige är en tidning jag verkligen ser fram emot flera upplagor av c: OCH!! Jag är med!! :D Som Derpy på en bild bland massa ponny cosplayare! ^^
Amaltea läste jag ut i Turkiet då jag köpte den på flygplatsen. Så jag köpte 2an nu c: Skall ta med båda böckerna nästa gång och få dem signerade! :D (Fick också med en pinn och ett kort på köpet! ^^)
 
Ville bara visa förpackningen till denna! Så fin! (Jag visste inte att det var en penna när jag köpte den lol what?)


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0