WIP cosplay bilder!

Jag har ju inte velat avslöja vilken cosplay jag har sysslat med den senaste månaden. Men nu är confusion om nästan en vecka! Så jag tänker visa lite work in progress bilder från när jag började till nu! ^^

Kan någon gissa vem jag skall cosplaya? :D







Den sista bilden är från igår. Joel pärlar åt mig då jag ville få ett par pärlplattor gjorda men jag höll ju på med cosplay så :3 Men här får ni också se hur stökigt en cosplayare har det just innan hon är klar med sin cosplay! XP

Postat av: Ellie

Ser jättefint ut, bra jobbot x3
Men en till fråga (förlåt för dem ;-;) men vad rekommenderar du för symaskin? Typ, begagnade eller nya? Vill verkligen cosplaya en söt karaktär men om jag skulle köpa en helt ny, skulle jag bli helt pank och ha knappt pengar nog med att köpa tyg m.m. Men med begagnade så har jag nog med pengar att köpa ty, material etc. Men är även orolig att det ska vara något fel på symaskinen.
Hjälp? :>

Svar: (Jag älskar frågor! :'D) ~~ Tja, jag fick min symaskin av mamma och pappa i present så jag har noll koll! Och de hade också noll koll då de köpte en likadan som min skola har XD Men jag tror inte att en gammal maskin skulle vara något problem. Om man säljer en så bör den ju funka, eller? Bara du köper från någon som verkligen säljer en fungerande. Men att köpa en ny är ju bra det också :o Det finns ganska billiga tror jag. Men jag är inte bäst på symaskiner, asså XS
Lomise

2015-03-01 @ 20:41:15

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0