Hemma igen!

Ni anar inte hur trött man är efter ett konvent X3 Eller jo kanske! Att vara uppe större delen av nätterna i tre nätter! Och dansa, leka och flumma! ^^
Själv var jag duktig och la mig kl tolv och ett de första nätterna och sedan halv fyra sista natten :) Och gick upp halv nio varje dag!
Jag älskar konvent! De är så underbara! Till och med när man har tråkigt där så är det ändå kul typ! :D

Är inte alls redo för skolan i morgon ;~;

Också. Bilder på de tre pokemon jag köpte! Ville ha en stor men hade inte råd. Så köpte en lite! Sedan sista dagen så la jag mina sista pengar på en till och sedan var Diglett på rea så min kompis köpte den åt mig! Överlycklig!



Postat av: saifeng

That's dugtrio! :O

Svar: Jag döpte min Dugtrio till Diglett O3O
Louise/Lomise

2014-02-24 @ 14:58:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0