Mina köp på NcV!

Jag märker hur jag blir av med mindre och mindre pengar på konvent. Och tydligen är det så för många andra också. Att man köper minde och mindre. Och det är ju bra ^^
 
Jag hade redan i förväg planerat att köpa linser. Och de kostade 200kr
Och sedan köpte jag ett Zelda hansband och en liten print till pojkvän! Och det kostade typ 100kr.
Så om man bortser från dem så köpte jag upp 300kr på småsaker till mig själv x3
 

Postat av: Bolly

Är björnen en mössa? Så söööt! :3

Svar: Japp, det är en mössa o3o Söt indeed!
Louise/Lomise

2014-02-26 @ 19:24:25
Postat av: Anonymous

Både Vaporeon och Lapras pokémon gosedjuren är bootlegs dock :(

Svar: Inte olagligt att ha dem för det. Och de är fortfarande söta! >w<
Louise/Lomise

2014-03-17 @ 17:55:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0