Alpacasso el Skruttan!

I försenad julklapp från min pojkvän fick jag en alpacasso! :D Just den jag ville som mest ha! Jag ville köpt den på confusion men gjorde inte det. Först för att jag ville spara pengar till något annat med sedan för att den tog slut när jag bestämde mig för att jag ville ha en ^^;
Men de är billigare på ebay också så det är ok =u=

Men nu har jag en! 
Döpte henne till Skruttan 0w0
Satte på lösögonfransar på henne

Och hon är ihop med min kompis alpacka vid namn Gurt. Våra alpackor är våra barn >u< hihi




Skruttan med Kossan som jag också fick i julklapp av min älskling. 
Och med min första alpacka som jag fick från en särskild vän på närcon vinter förra året.  
 

Postat av: Sandra

Du borde lägga upp mer bilder på dig och din pojkvän :D

Svar: Jaaaaaa jag borde o3o Men han är kamerablyg och låter mig inte lägga upp bilder som han inte tycker är ok. Och det är inte så många, heh
Louise/Lomise

2014-01-02 @ 21:00:23
URL: http://Sandraborgs.blogg.se
Postat av: Ufo

Min katt heter skruttan :3

Svar: Meow~ owo
Louise/Lomise

2014-01-02 @ 23:00:36
Postat av: Spitfire

Kan du tipsa vad man kan vara på brony meets?
Jag har svårt att bestämma mig när det finns så många :( <3

2014-01-03 @ 22:41:30

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0