Yo

Hej. Jag brukar inte skriva allt för ofta men jag vet att jag varit borta ovanligt länge nu. Saken är att jag blivit djupt hjärtesårad och inte känner att jag har ork eller lust att blogga. Jag kommer inte sluta helt och någon vacker dag ska jag försöka ta tag i en ny blogg. Men för nu vet jag bara inte hur mycket jag kommer skriva på ett tag. Kanske jag kommer snart tillbaka men jag hade inte skrivit detta om jag trott att jag skulle det.
 
Men tills nästa gång, hej hej

Postat av: Wille

http://iambrony.steeph.tp-radio.de/mlp/gif/apple_bloom_cute_face_by_weirdnwild91-d48t9oi.gif

2014-01-09 @ 16:46:11
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre snart :c Kommer sakna dig massor, är inne på din blogg varje dag <3 Huvudsaken är att du mår bra iallafall, bloggen kommer inte i första hand :3

2014-01-09 @ 19:01:44
Postat av: Patricia

Hoppas verkligen du blir bättre!
kram <3

2014-01-11 @ 23:16:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0