Närcon mini anime

Är så taggad till Närcon! Så gör de en mini anime grej som ger mig ännu mera pepp! :D
Mina känslor för denna video hittar ni nedanför videon :3 
Typ OMG! Låt mig vara icke formell for a moment och få uttrycka mig över denna videon! DEN ÄR SÅ HIMLA FIIIN! Även dock Närcon har överfullt med folk och inte hade behövt göra någon typ av mini reklam / video som skulle få in mer folk så gör de ändå denna!! Alla effekter är så väldigt fina och allt är så fint och allt med pandor och mat och spel och aaaaaaaa sååååå fiiiint! Jag undrar bara.. varför fick inte hon någon band? lol, idk, de tänkte väll bara inte på det ;D Och det är typ så som den tjejen i början jag kände när jag upptäckte konvent! Och måste säga att närcon förra åreet verkligen fick in mig i konvent! Det var mitt tredje trots allt så det är väll bara givet, eller hur? :D Men jag måste säga att vad jag gillar mest förutom allt på en gång! är han vad han nu heter med tatueringen som är grundaren för närcon som blir värsta coola MAGIC BOY i slutet!!! ÅÅÅHHH SÅ VÄLDIGT FIIINT!!!!

Postat av: saifeng

Mahou Shounen Närcon Magica! (ノ≧∀≦)ノ

Svar: o(〃^▽^〃)o
Louise/Lomise

2014-07-03 @ 23:47:09

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0