Saker och stuff från NärCon!

Närcon var helt underbart! Idag har jag bara packat upp och laddat över bilder. Och jag har betätt mig som en seg snigel för att jag är så trött, som man skall vara efter konvent x)
Men jag kommer att sammafatta allting i ett annat inläg. Nu skall jag visa vad jag har köpt!
 
 
 
 
Klubba halsbandet har jag velat ha i ett halvår typ! Men det har kostat 100kr så jag har inte köpt det. Men på försälningsbordet så kostade den 40! Jag höll på riktigt på att tappa den när jag såg priset!!
Cup caken är egentligen en nyckelring men jag gjorde den till ett halsband med en kedja jag hade med mig :P
 
Tappade bort min förra sådana drWho pin första gången jag använde den :c Men köpte en ny nu iaf.
 
Det var den sista Marshall postern de hade! De fick ta ner den från väggen! Är så glad att jag fick tag i den! ;u;
Miku postern ramlade ut ur min väska en gång under konventet. Och den var helt borta! Så fick köpa en ny :/
 
Tröjan med glassarna fick jag av en kompis x3
Och tjocktröjan köpte jag från försälningsbordet :)
Fika tröjan var en av Närcons designer ^^
 

Postat av: Ufo

Såg dej flera gånger men våga aldrig gå fram ;U;

Svar: Men näää ;3;Gå fram till mig nästa gång plzz!! ;u;
Louise/Lomise

2014-07-28 @ 20:34:30
Postat av: Ufo

Ska på NVC om du ska ;3; + varje gång jag är i stan kollar jag alltid efter dej men ser dej aldrig, sen ser jag på bloggen att du typ vart på samma ställe bara lite tidigare ;n; ;n; ;n;

Svar: Ja jag skall dit ^^
Nej men oj, är det så X3 tja jag är ju i stan varje vardag till skolan och sådant så någon gång kanske vi kommer ses! Och på ncv om du vågar gå fram till mig C:
Louise/Lomise

2014-07-29 @ 16:54:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0