Från Kawaii shop!

Hello alla sockerbollar~
(Sockerbitar är för tråkiga 030)
 
Kawaii shopps kalas grej var skojsig må jag säga \( • u •)/
Mötte Hoshi och Ebba-chan där och fick krama dem båda X3
Det var en väldans mycket folk där! Inte för många men ändå så att kön till kassan tog typ 30 min :P


Fick mig en selfie med Hoshi! 
Blir alltid så blyg när jag pratar med henne! Hon är så pro ju! /)•_•(\
 
Fick mig köpt ett halsband och en tröja! <3 Hade inte köpt tröjor där ifrån om de inte var sänkt pris som nu :P
Men är sååå glad att just den tröjan var nersatt för har velat ha den ett tag!



Postat av: Lunie

Varför hade de utförsäljning? Ska de stänga ner?

Svar: Det var mera som lager utrensning. För att de fått ett större lager och ska fylla på nya grejer o3o
Louise/Lomise

2014-03-17 @ 15:40:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0