Lite hit och lite dit

Jag hade bara en lektion idag! Idrott på förmiddagen :P Min andra lektion var inställd så jag gick hem innan lunch!
Var dock tvungen att gå 45 min för att det inte gick någon buss från färjan xnx

Sedan åkte jag moppe till pojkvännen en stund efter för att han tydligen varit hemma idag. Och han bor precis på andra sidan färjan! Så hade han inte sagt det >.< Hade ju kunnat vara hos honom ju :c 

Men nåja! Nu blev det som det blev! 
Vi bakade kladdkaka och kollade på lite SAO c:
Vi har bara två avsnitt kvar som vi ska se i morgon! Ska bli kul att se hur han reagerar på slutet! Han kommer flippa X3



Postat av: Lunie

Vad är SAO?

Svar: #googlaUpp vännen X3
Men det är Sword Art Online 030
Jag har nog visat dig någon gång innan :P
Louise/Lomise

2014-03-28 @ 10:11:32
Postat av: saifeng

Du skulle ha sett min reaktion när jag såg sista SAO avsnittet! xD

Svar: So epic /)•v•/)
Louise/Lomise

2014-03-28 @ 14:47:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0