Mysmorgon

Idag lagade jag en extra mysig frukost till pojkvännen som kom till mig tidigt ^^ Hans favorit. Pannkakor och Våfflor! Och så satte jag fram smothie ingredienser för han att göra hans särskilda morgon smothie av :33

Sedan kollade vi på det mest gosiga avsnittet av SAO ^^ (det när Kirito och Asuna hittar Yui)

Nu är vi på bussen in till stan för att äta yoghurtglass mm :D






Postat av: TheSiike

Hur "stor" blogg tror du du hade haft om du inte blev en "Panda stjärna" eller whataver?

Svar: Det känns som att alla läsare jag har nu är nya läsare. Det finns säkert personer som läser och har gjort set sedan den tiden också. Men om jag inte varit känd i panfu hade jag försökt få fler läsare på andra vis. Så jag tror att min blogg idag hade varit like stor oberoende på hur "känd" jag var då.
Louise/Lomise

2014-03-08 @ 16:21:23
Postat av: TheSiike

Tack för svar :3

Svar: ( • w • )
Louise/Lomise

2014-03-09 @ 22:00:32

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0