Film/Serie: Over the Garden Wall

På tumblr har jag sett lite bilder från "Over the Garden Wall" de senaste dagarna. Och jag insåg att det var en serie och kollade på den ikväll idag x3 Den är mer som en film dock. Jag hade heldre sett den som långfilm och jag hoppas verkligen att den kommer att komma på dvd eller något!
 
Början är konstig men det är lite som adventure time. Att man måste vänja sig vid allting typ. Mot slutet är den underbar! x3 Men det är liksom en av skaparna från adventure time som har gjort den så den är helt klart ett måste se!! :D Och så är det han som spelar Frodo som gör huvudrollen så det är också ett plus! x3
 
Klicka på bilden för att kolla o3o
 
Och jag menar kolla på honom
 
Kolla bara på honom! Så cute! ♥ u ♥
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0