Första sims4 spelandet

Hej yo! Jag håller fullt på med cosplay! Måste bli klar innan confusion! Men i går så var jag hos Joel och jag fick prova på  Sims 4 för första gången :D Jag gjorde dock bara simmar för att jag tog så lång tid på mig och jag ville ju inte spela hela kvällen :P 
Vad jag kom fram till med 4an är att det är roligare att göra simmar som skall föreställa karaktärer eller personer. Men att göra simmar utifrån sin fantasi var inte lika kul tyckte jag :T
Men nu har jag ju alltid varit skeptisk till nya Sims så kanske det blir roligare sedan xP
 
Blev lite besviken på "skapa Sims" grejen. Då man inte kan göra vilka hårfärger man vill längre :c Och man kan fortfarande inte välja längd >o< Har ju velat kunna ändra längd i typ åtta år nu!
 
Jag valde att göra mane six då jag kan de karaktärerna som bäst :3
 






Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0