Kort och rosa!

Idag (och i fredags) fick jag hem en massa paket! ^^ Jag kommer inte visa alla men ni kommer få se grejerna så småningom när jag använder dem eller sådär ;3 För mycket är till cosplay! Två cosplays faktiskt men en av dem kommer komma längre fram då jag skall göra i grupp och ledaren har typ avbrutit planen lite men det kommer bli av så småningom! Så länge så har jag fått lite grejer till den andra cosplayen men framför allt så har jag fått allt till den cosplay jag håller på med just nu! :D
 
Denna peruken skall jag ha till min hemliga cosplay! ^^ Jag hoppas att jag kommer kunna ha den till vanliga outfits också. För att egentligen så skulle jag behöva sy på grejer på peruken men jag vill ju ha den till annat så jag får väl lösa det på något vis xS
 
Selfie bomb så la två bilder bredvid varandra ~~~
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0