Pastell tumblr tips

En tjej som jag har sett på HK och konvent i över ett år vågade jag äntligen prata med förra veckan x33
Och jag fick även hennes tumblr ^^ Jag är mera pastell än henne irl (mer eller mindre oftast iaf) men oj, hennes blogg är mycket mer pastell än mina online grejer x3

Detta är inlägg är både bloggtips och ett tumblr kolage ^^
 

Postat av: Ufo

Me gusta uwu
and me gets verry happy when u reblog and like my stuff on tumblah :33

Svar: Dina stuff på tumblr?! Are you saying you are Zombie? :o Or witch blog are you talking about now? x3
Louise/Lomise

2014-11-15 @ 21:43:23
Postat av: Ufo

my blog derpiderp xP

Svar: Varför har du inte sagt att du där du? XD
Louise/Lomise

2014-11-18 @ 18:02:08

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0