Shopping i Frölunda

Hello! Idag tog jag min ända till Frölunda torg för att kolla om jag kunde hitta något fint under min långa dötid! Sedan mötte pappa upp mig också så vi fick en stund där tillsammans innan vi skulle på en grej på min skola :3
Jag önskar dock att jag inte hade haft på mig högklackat idag! Mina fötter grät efter att ha gått så mycket! :c

På HM i Nordstan så köpte jag ett par fina underkläder! Sedan på NewYorker köpte jag en basic sådandär varmare tröja och den mest perfekta tröjan någonsin! :D

Jag är helt kär i denna tröjan! Jag kommer att visa mera av den när jag har på mig den första gången :33

"Den är så fluffig så att jag dör!!"

Trosorna har samma cupcakes som mitt täcke xD

Min Fluttershysamling uppdateras!
Jag hade en vanlig blind bag Fluttershy men den gav jag till Joel förra året :3


Sedan var det ett nagellack på första bilden men den skall jag blanda i glitter i :D


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0