Svar på frågor del 1

Efter att ha gjort en massa bilder så tänkte jag att jag gör en del 1 och 2. Så att jag kan ta en liten paus med ritandet :33 Jag hade velat ta några av varje personers frågor till varje del men jag kom på att jag ville dela upp svaren just nu när jag var klar med hälften i årdning av när de skrevs D: Nåja! ^^;
 
Ufo:
Favorit YT:er?
Åh! Jag har så många! Men de som jag blir gladast av när de lägger upp nya videos är JonTron, Alexa Poletti, KonventsLivet och Deerstalkerpictures!! <3
 
HS Otp? ;3
Alltså, alltså, jag älskar matespritship med Kurloz love Meulin!! <3 De två typ dör jag av! Men jag håller mig mer fast vid min moirallegiance chip med Nepeta och Karkitty!!! >3<
 
 
 
HS NOtp?
Ugh.. Tavros och Vriska.. Me no like >^< Jag älskar scenen dock! Men inte idén av att de skulle vara romantiska tillsammans...
 
Favorit anime? OwO
Högt upp på listan är Free och One piece. Men the all time favorit är ju Host club! Den är oslagbar!!! >A< 
 
Skall du på CF & NCV? :D
Ja!! :D Confusion är ju en hållplats från min skola och jag beställde biljett till NCV just precis :D
 
Daisy Bell:
Hur träffades du och Joel? c:
Jo du. På Confusion 2012 så drogs jag av Celina till en kille som hon sa älskade Derpy! Så i mitt fulla Derpy moode krossade jag ögonen och kramade om honom och sa "Heeeej!" Och sedan kollade på honom med krossade ögon! (Kunde inte se alls hur han såg ut!) Celina sa något om att han också hade Derpy. Jag fattade inte så jag slutade kela med ögonen och såg att han hade ett Derpy halsband på sig. Sedan kollade jag på honom. Och det var "snygging vid första ögonkastet" x3 Under hela helgen var jag lite dragen till honom för han gjorde alltid något roligt och fick alla att skratta! :D Joel har senare sagt att han tyckte att jag var intresant typ x3 
 
 
Beskriv din stil med tre ord?
 
Girly Kawaii Candy. (Candy color) Jag vill säga 'Nördig' också men det är inte min stil egentligen x3 Men jag försöker alltid få till sweet style med något geeky kombinerat x3 
 
 
Vad vill du arbeta med i framtiden?
Jag skall sattsa på att bli modell på deltid :3 Och som extrajobb typ så skall jag ha en Esty och sälja smycken. Men mitt drömjobb är att vara voiceactor!! *A* Bara det att jag inte är bra nog till att kunna göra en kariär av det :C Men jag hoppas att i alla fall få vara svensk röst till någon roll någon gång ^^
 
 
Vilka hemsidor är du inne på mest? :D
De mest uppenbara XD
 
 
Blondie:
Om du skulle välja 3 önskningar vad skulle det vara då?
Oh! Oh! 1, Att få göra en serie eller film som får en massaaaaa fans och får sin egna lilla subkultur! (Den nya Lausen Faust typ XD)
2, Att få Danne Phantom krafter :'D Det är typ alla mina favosuperkrafter i en! :D
3, Att ha vattenbändarkrafter!
Dock, jag kan kanske inte ha båda de krafterna på en gång. Så en av dem skulle jag byta ut mot att få ha mitt egna hollodeck! (Som de har i Star trek voyager) Där ett rum kan simuleras till vilken värld man vill! Men jag kan inte bestämma mig vilken jag hade velat byta ut dock *A* Även om jag skulle kunna ha de krafterna i det hollodecket så hade jag ju bara kunnat ha en i verkligheten! Kan inte bestämma mig!
 
Vilken favorit DISNEY karaktär har du? Du får bara välj en!
Oh!... Bara en?... Vanilja? ;o 
 
Nämn 4 bra saker med dig själv :*
Um tja... 1, Jag antar att jag är bra på att trösta och uppmuntra. c:
2, Min kropp är en bra sak med mig! Den är lagom smal och lagom stor på sina stora ställen. Jag är lång,  har lagom tjockt hår och fint face! Jag kan äta hur mycket skräp mat jag vill men är ändå lika smal som jag alltid varit! Och om jag bara tog hand om min kropp bättre så hade den sett ännu bättre ut men jag är lat c: I like my body!
3, Jag har alltid vågat vara den jag är! I min unga tonår så var det att fortfarande vara barn tills jag växtre i från det i min egna takt. Och nu är det att vara fabulous! 
4, Jag vet inte om jag egentligen tycker att detta är en bra sak. Men om man jämför med hur det hade kunnat vara så är det en väldigt bra sak! Det är att jag är lagom bra på allting jag provar på. Jag är nästan aldrig dåligt på något som jag ger tid att bli bättre på. Men det innebär att jag inte lyckas bemästra något :c Men jag antar att vara lite bra på allting är bättre än att vara bäst på något och sämst på resten? ^^;
 
Kan du lägga ut mer videos? :)))
Typ bakningsvideo, smink video, cosplay style video, boyfriend tag...
Ja du... Hm.. Jag hade tänkt att någon gång försöka bli större med bloggande, smyckesförsälning och i den vevan också youtube! Så tills dess så kommer jag inte göra (förutom undantag) någon liten ramdom video. Jag vill göra bra videos när jag har möjlighet att göra något riktigt bra längre fram! ^^
Men när jag väl gör videos ja då kommer det att vara sådana typer av videos! ;D
 
 
Puh.. Nu bara lika många bilder och svar kvar... *A*
Del 2 kommer när de blir klara XD

Postat av: Ufo

omgash! Har samma hs otp and notp u3u

Svar: No way! O3O
Louise/Lomise

2014-11-20 @ 13:47:43
Postat av: Ufo

oh yis :D ska tom cosplya promstuck meulin till Cf :33

Svar: Åh! Cool! Jag vill helt klart cosplaya Meulin någon gång också! Då jag läser teckenspråk. Hade kunnat göra ganska så coola grejer då x3
Louise/Lomise

2014-11-20 @ 21:43:15

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0