Animator vs Animation IV

Hey. Vilka kommer ihåg en video jag visade för tre år sedan, där det var en liten sträckgubbe som var som ett litet datavirus? :P (Om någon kommer igår får ni gärna kommentera att ni gjorde det, alltid kul att se hur många gammla läsare man har kvar~)
 
Han som gjorde den har gjort en ny nu tre år senare. Och den är sååååååååå braaaaaa. Jag blir helt gosig innombords när jag ser den! Den är verkligen perfektion! Och extra bra är den då den utspelar sig inte bara i datorn men också med han vid datorn!)
 
Mitt gammla inlägg. Wow, längesedan ^^
 

Postat av: lollo

Jag minns ^^ har ju varit här sedan du skrev om Panfu xD

Svar: Bloggade jag om panfu i flera år x3
Louise/Lomise

2014-10-04 @ 21:36:02
URL: http://lollolarsson.bloggplatsen.se
Postat av: i remember

yes i do
har följt dig sen panfutiden
augh those times

2014-10-05 @ 00:24:51
Postat av: Oli

omg jag kommer ihåg det gamla inlägget :o
fast då har jag ju följt din blogg enda sedan du gjorde den xD

2014-10-06 @ 00:18:26
Postat av: Flora555

Har följt dig sen 2009. :)

2014-10-06 @ 01:20:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0